1. Ar už „Facebook“ reklamą mokama kaip ir už „Google“ reklamą, tai yra – už realius paspaudimus?

Mokama už pasiektus žmones, bet mes visada optimizuojame reklamas konversijoms, tai yra – skatiname potencialius pirkėjus atlikti norimą veiksmą.

2. Kodėl „Facebook“ reklama buvo sustabdyta? 

Priežastys gali būti įvairios: reklamos taisyklių pažeidimai, kortelėje nepakanka pinigų, per maža auditorija, blogi nustatymai ir t. t. 

3. Ar „Facebook“ reklama padės mano verslui? 

TAIP, ji skiriasi nuo „Google“, nes socialiniuose tinkluose yra lengviau papasakoti istoriją ir sukurti paklausą, net ir ten, kur jos nėra. „Google“ žmonės ieško jau žinodami, ko nori, „Facebook“ – gali netikėtai atrasti tai, ko neplanavo įsigyti.

4. Kas geriau: „Facebook“ reklama ar „Google Ads“? 

Abu vienas kitą papildo, veikia sinergiškai. Jeigu verslą domina marketingo paketas – tuomet galime pasiūlyti individualizuotą planą jūsų verslui, kur bendrą strategiją padės išpildyti skirtingi kanalai: „Google“, „Facebook“, „Youtube“, „Instagram“, nuomonės formuotojai ir t. t.

5. Ar yra nemokamų „Facebook“ reklamos tipų? 

Ne, tačiau jūsų puslapiui populiarėti gali padėti tinkama prekės ženklo komunikacija, paties profilio aktyvumas, dalijimasis naudinga informacija, taip pat draugų, klientų aktyvumas dalijantis jūsų profiliu, rekomendacijos, dalijimasis savo puslapiu įvairiose „Facebook“ grupėse, kur renkasi potencialūs klientai.

6. Kokį biudžetą reikai planuoti norint paleisti „Facebook“ reklamos kampaniją? 

Priklausomai nuo jūsų prekės ženklo pobūdžio ir tikslų, kiekvienu atveju bus individualiai skaičiuojama, koks biudžetas yra geriausias / tikslingiausias. Biudžetą galima skaičiuoti pagal CPM (angl. cost per mille), t. y. kainą tūkstančiui lankytojų, pagal norimas gauti konversijas, taip pat galima rinktis minimalų biudžetą, leidžiantį išeiti iš vadinamosios mokymosi stadijos.

7. Kokias auditorijas geriausia rinktis savo „Facebook“ reklamoje? 

Nėra vieno atsakymo, tinkančio visiems, nes tai priklauso nuo daug dalykų, kiekvienam verslui tai – visiškai individualu. Reklamuojant itin nišinį produktą, galima ieškoti ir labai siauros auditorijos su specifiniais pomėgiais. Tačiau kitais atvejais puikiai tiks platesnės kategorijos, pavyzdžiui, auditoriją galima rinktis pagal išsilavinimą, šeiminį statusą ir pan.

8. Ar galiu pats susikurti „Google“ reklamą ar geriau samdyti profesionalią įmonę? 

Taip, tikrai įmanoma susikurti ir pasileisti reklamos kampaniją pačiam. Tik reikia atsiminti, kad jei niekada to nedarėte, reikės nemažai laiko, jog galėtumėte įsigilinti ir perprasti kaip tiksliai viskas veikia. 

Jei manote, kad profesionalų paslaugos jums gali būti per brangios, atkreipkite dėmesį, kad be nuolatinio jūsų reklamų administravimo (kai mokama kas mėnesį), mes siūlome ir vienkartinį paslaugų paketą. Jis puikiai tinka nedideliems ar dar tik besikuriantiems verslams – tokiu atveju, mes sukuriame reklamų strategiją ir optimizuojame ją būtent jūsų verslui už sutartą vienkartinį mokestį. Tokiu atveju mūsų tikslas yra už kuo mažesnę sumą atvesti kuo daugiau lankytojų į jūsų puslapį ar optimizuoti konversijas: skambučius, užklausos formos užpildymą, pardavimus ir t. t.

9. Ar „Google Ads“ reklama atsiperka? 

Taip, tai viena efektyviausių reklamos priemonių internete, nes paieškos sistema dažniausiai naudojasi tie žmonės, kurie ieško ne idėjų (yra neapsisprendę), o jau turi problemą / poreikį ir nori tai išspręsti. Taigi „Google Ads“ leidžia pristatyti savo paslaugas ar prekes tiems klientams, kuriems jos iš tiesų yra aktualios – belieka tik sudominti ir parduoti. 

10. Kiek turiu išleisti „Google Ads“ reklamai per mėnesį? 

Optimali kaina priklauso nuo to, kokiomis prekėmis ar paslaugomis prekiaujate bei kokie jūsų reklamos tikslai. Atsižvelgdami į jūsų verslo specifiką mes pateikiame preliminarias prognozes, kiek galima pasiekti pasirinkus vienokią ar kitokią sumą ir patariame, koks reklamos planas geriausiai tiktų jums.

11. Kaip veikia „Google Ads“ reklama? 

„Google Ads“ pateikia jūsų interneto svetainę paieškos rezultatų viršuje, kai kas nors ieško pagal raktinius žodžius, priskirtus jūsų reklamos kampanijai. Taip pat rodo jūsų reklamą tuose puslapiuose, kur yra reklaminis „Google Ads“ plotas (pavyzdžiui, įvairiuose tinklaraščiuose, e. laikraščiuose ir pan.). Jei vienu metu su panašiais raktiniais žodžiai reklamuojasi keli interneto puslapiai, jie yra reitinguojami (pagal kainos pasiūlymą, puslapio kokybę, paieškos kontekstą ir pan.) ir taip nusprendžiama, kas kokiam vartotojui bus rodoma.

12. Kokie yra mokėjimo būdai už „Google Ads“ reklamą? 

Populiariausias būdas – automatiniai mokėjimai, kai „Google“ automatiškai nuskaito pinigus nuo mokėjimo kortelės. Taip pat galima rinktis ir išankstinį apmokėjimą, kai yra iš anksto norima suma papildoma jūsų „Google“ sąskaita. „Google“ kas mėnesį išrašo sąskaitas už suteiktas paslaugas, esant reikalui – parodysime ir pamokysime, kaip ir kur rasti bei parsisiųsti šias sąskaitas, kad galėtumėte jas pateikti savo buhalterijai.

13. Ar yra minimalus terminas sudarant sutartį dėl „Google Ads“ su jūsų įmone? 

Minimalus terminas yra 2–3 mėnesiai, atkreipkite dėmesį, jog naujiems klientams siūlome specialų reklamos kuponą, kuris padės sutaupyti.

14. Kuo skiriasi reklama „Facebook“ nuo socialinių tinklų administravimo? 

Reklama, tai mokama informacijos apie jūsų puslapį sklaida. Taip galima greitai pasiekti norimą auditoriją, bet už tai reikia mokėti.

Socialinių tinklų administravimas, tai kasdienės jūsų puslapio komunikacijos kūrimas: įrašų, nuotraukų, vaizdo įrašų kūrimas ir skelbimas jūsų verslo paskyroje.

15. Kokie socialiniai tinklai yra populiariausi? 

Lietuvoje šiuo metu yra populiariausi „Facebook“, „Instagram“, „Youtube“, „Linkedin“, „Tiktok“.

16. Ar lengva pačiam administruoti socialinius tinklus? 

Įkelti nuotrauką ir parašyti kelis sakinius – lengva, bet yra ir kita administravimo pusė. Informaciją skelbti reikėtų ne tik dėl to, „kad būtų paskelbta“. Kuriant komunikaciją, reikėtų atsižvelgti ir į konkrečius reklaminius, rinkodarinius tikslus, susidaryti komunikacijos planą, apžvelgti rinką ir įsivertinti, kokią strategiją geriausia pasirinkti. Tai užima nemažai laiko, reikalauja žinių bei energijos.

17. Ar socialinis tinklas „Twitter“ toks pat efektyvus kaip „Facebook“ ar „Instragram“?

Jei kalbant apie Lietuvos rinką – ne, „Twitter“ šiuo metu nėra toks populiarus kaip kiti socialiniai tinklai. Tačiau reikėtų nepamiršti, jog kiekvienas verslas turi savo tikslinę auditoriją. Todėl priklausomai nuo to, ką jūs veikiate – „Twitter“ gali būti geriausias socialinis tinklas jūsų reklamai. 

18. Ar verta turėti ir administruoti „Pinterest“ paskyrą? 

Šis tinklas greitai populiarėja Lietuvoje, tačiau šiuo metu mūsų rekomendacija būtų „Pinterest“ reklamai dėmesio skirti tik tuo atveju, jei jūs ne tik prekiaujate Lietuvoje, bet ir eksportuojate savo produkciją į užsienį.

Nemokama konsultacija

Pasikalbėkime! Rezervuokite nemokamą 30 min konsultaciją, kurios metu išsiaiškinsime jūsų poreikius, problemas ir apsvarstysime Jums tinkamus sprendimo būdus.