Jei ne, nenusiminkite. Tačiau perskaičius naująją Moz vietinių įmonių atsiliepimų ataskaitą, tampa aišku, kad klientų atsiliepimai gali labai paveikti jų sprendimus ir jūsų verslo sveikatą.
Štai keletas kitų įdomių statistikos duomenų iš tos pačios ataskaitos, kurie gali padėti jums geriau suprasti, kaip elgtis su klientų atsiliepimais ir juos skatinti:
- 68% vartotojų pasitiki klientų atsiliepimais. Kita vertus, tik 11% klientų tiki prekės ženklo žinutėmis, o tai mus atveda prie seno posakio: žmonės pasitiki kitais žmonėmis, o ne prekės ženklais.
- 65% palieka neigiamų atsiliepimų dėl prasto klientų aptarnavimo, po to eina prasta produkcija (63%), tada prastos kokybės darbas (38%) ir klaidinga informacija (29%).
- 38% nori parašyti teigiamą atsiliepimą, tačiau tiesiog pamiršta. Taip atsitinka, visi esame išsiblaškę. Laimei, galite sukurti el. laiškų seką, kad jiems primintumėte, arba pasiūlyti paskatą, pvz., dovaną, nuolaidą, nemokamą pristatymą ir pan., kai jie tai padarys.
- Turėkite omenyje, kad 30% pirkėjų teigia, kad atsiliepimų pateikimo procesas yra pernelyg sudėtingas. Jei įtariate, kad jūsų procesas taip pat pernelyg sudėtingas, galbūt laikas ką nors daryti.
- 62% suteiktų jums antrą šansą, jei išspręstumėte problemą. Jei klientas nurodo kažką, kas jam nepatiko, ir jūs padarysite viską, kad tai išspręstumėte, jis bus linkęs pakeisti savo atsiliepimą.
Galimybė pagerinti savo veiklą ir tuo pat metu gauti gerą reklaminį skelbimą? Skamba kaip savaime suprantamas dalykas.
Kaip gauti daugiau teigiamų atsiliepimų
Dabar, kai žinote, kaip svarbūs yra klientų atsiliepimai, ką galite padaryti, kad gautumėte daugiau teigiamų? Štai keletas patarimų:
- Sutelkite dėmesį į puikaus klientų aptarnavimo teikimą. Tai svarbiausias veiksnys, padedantis išvengti neigiamų atsiliepimų. Įsitikinkite, kad jūsų darbuotojai yra draugiški, paslaugūs ir kompetentingi. Padarykite viską, kad jūsų klientai būtų patenkinti.
- Prašykite atsiliepimų. Nebijokite prašyti klientų palikti atsiliepimą, ypač jei jie turėjo teigiamą patirtį. Tai galite padaryti asmeniškai, el. laišku ar net socialinėje erdvėje.
- Palengvinkite atsiliepimų pateikimą. Įtraukite nuorodas į savo atsiliepimų profilius svetainėje ir el. laiško paraše. Taip pat galite palengvinti klientams palikti atsiliepimą, pridėdami atsiliepimų mygtuką prie kvitų arba sukurdami QR kodą, kurį jie gali nuskenuoti.
- Atsakykite į visus atsiliepimus, tiek teigiamus, tiek neigiamus. Kai klientas palieka teigiamą atsiliepimą, padėkokite jam už grįžtamąjį ryšį. Kai klientas palieka neigiamą atsiliepimą, atsiprašykite už problemą ir praneškite jam, ką darote, kad ją išspręstumėte.
Įmonių atsiliepimai naudojami verslo gerinimui
Klientų įmonių atsiliepimai nėra tik apie tai, kaip gauti daugiau žvaigždžių. Jie taip pat gali būti vertingas grįžtamojo ryšio šaltinis, kurį galite naudoti savo verslui gerinti. Štai keli patarimai:
- Perskaitykite visus savo atsiliepimus, tiek teigiamus, tiek neigiamus. Atkreipkite dėmesį į bendras temas. Ką klientai sako, kad jiems patinka jūsų versle? Ką jie sako, kad jiems nepatinka? Šis grįžtamasis ryšys padės jums nustatyti sritis, kuriose turite tobulėti.
- Naudokite atsiliepimus savo produktams ir paslaugoms gerinti. Jei matote, kad daug klientų skundžiasi tam tikru produktu ar paslauga, priimkite tai rimtai. Ištirkite problemą ir pažiūrėkite, ką galite padaryti, kad ją išspręstumėte.
- Išryškinkite teigiamus atsiliepimus savo svetainėje ir socialinėje žiniasklaidoje. Tai rodo potencialiems klientams, kad esate patikimas verslas.
- Į neigiamus atsiliepimus atsakykite nedelsiant ir profesionaliai. Atsiprašykite už problemą ir praneškite klientams, ką darote, kad ją išspręstumėte. Tai rodo, kad rūpinatės savo klientais ir esate įsipareigoję suteikti gerą patirtį.
Išvada
Klientų įmonių atsiliepimai yra būtini bet kuriam vietiniam verslui. Sutelkdami dėmesį į puikaus klientų aptarnavimo teikimą ir palengvindami klientams atsiliepimų palikimą, galite susikurti stiprią reputaciją ir pritraukti daugiau klientų. Be to, atsiliepimų naudojimas savo produktams ir paslaugoms gerinti padės jums išlikti konkurencingiems.
Ar norite, kad jūsų verslas būtų sėkmingesnis? Parašykite mums info@waymakers.lt, paskambinkite +37067603353 arba užpildykite formą gauti pasiūlymą puslapyje.
Šaltiniai
- Moz. (2023). Local Business Review Survey 2023. Retrieved from https://moz.com/blog/2023-local-seo-success
- BrightLocal. (2023). Local Consumer Review Survey 2023. Retrieved from https://shoutaboutus.com/blog/brightlocal-releases-its-local-consumer-review-survey-for-2023-and-some-of-the-findings-might-surprise-you/
- Software Advice. (2023). How Effective Are Companies at Responding to Online Reviews? Retrieved from [URL Software Advice How Effective Are