Elektroninio pašto rinkodara
Elektroninis paštas atkeliavo į mūsų gyvenimus beveik kartu su internetu ir šiandien vis dar neužleidžia savo pozicijų. Žiūrint iš reklamos perspektyvus – e. paštas yra dar vienas reklamos kanalas. Elektroninio pašto rinkodara arba, buitiškai, email marketingas (iš angl. email marketing), tai tiesioginės rinkodaros forma, kai e. paštas yra naudojamas komerciniams pasiūlymams teikti ir reklamuoti savo prekes ar paslaugas.
Ar e. pašto rinkodara – vis dar aktuali?
Tikrai taip! Jei SEO optimizacija leidžia jūsų svetainei pakilti aukščiau paieškos sistemos rezultatų sąraše ir taip atrasti naujų klientų, tai e. paštas yra nepakeičiam priemonė pasiekti tuos klientus, kurie jau yra lankęsi jūsų e. parduotuvėje ir užsisakė naujienlaiškį.
Įsitraukę klientai daug dažniau atsidaro gaunamus naujienlaiškius, belieka pasirūpinti, kad turinys juos sudomintų tiek, jog šie užsuktų apsipirkti ar užsisakytų paslaugas dar kartą. Email marketingas būtent ir leidžia tai padaryti. Sukūrus kokybišką ir naudingą tekstą, parinkus tinkamą vizualų, išgryninus pagrindinę naujienlaiškio žinutę galima būti tikriems, jog e. pašto rinkodaros kampanija bus sėkminga!
Kada pasirenkama e. pašto rinkodara?
Kuriant e. pašto kampaniją galima išsikelti skirtingus tikslus. Viskas priklauso nuo to, ko šiuo metu reikia jūsų verslui. Kokybiškas marketingo valdymas – tai, visų pirma, jūsų poreikių ir tikslų supratimas ir aptarimas. Tik išsiaiškinę, kur šiuo metu yra jūsų verslas, mūsų specialistai rekomenduos geriausią e. pašto rinkodaros planą bei pasiūlys kaip jį įgyvendinti. E. pašto rinkodara dažniausiai pasirenkama dėl šių 3 priežasčių:
- Norint sustiprinti turimus ryšius su klientu. Tai paskatina pirkėją grįžti ir apsipirkti vėl bei, žinoma, stiprina jūsų kaip verslo ryšius su jūsų pirkėjais ar paslaugos gavėjais.
- E. laiškai gali būti orientuoti ir tik į konkretaus produkto įsigijimą, pavyzdžiui, išleidus naują produktų liniją.
- Informaciją apie savo veiklą galite įtraukti ir į kitų įmonių klientams siunčiamus naujienlaiškius. Bendradarbiavimas su kitais verslais padeda plėsti klientų ratą, žinoma, tokius kolegas pasirinkti reikia atsakingai ir pagal jūsų veiklos sritį.