Jūsų įmonės marketingo valdymas – tai daugybė smulkmenų, kurias reikia apgalvoti. Laimei, esame mes – marketingo agentūra, pasiruošusi jums padėti. Mūsų specialistų komanda jus pakonsultuos, pasiūlys geriausią paslaugų paketą ir, reikalui esant, atliks visus darbus už jus. Nuo grafikos dizaino ir tekstų rašymo iki SEO optimizacijos ir „Facebook“ reklamos.

Kodėl „Facebook“?

Skaičiuojama, kad 2021 metų vasarą „Facebook“ turėjo apie 2,8 milijardo registruotų vartotojų. Dar geriau – kasdien prie savo paskyros prisijungia daugiau nei pusė jų, t. y. 1,8 milijardo. Tai reiškia, kad „Facebook“ ne tik turi daug vartotojų, bet jie yra aktyvūs šios platformos naudotojai. Jei jus domina „Facebook Ads“ reklama tik Lietuvoje, „Facebook“ vis tiek išlieka vienu geriausių pasirinkimų. Aktyviai šiuo socialiniu tinklu Lietuvoje naudojasi apie 1,5–2 mln. žmonių, o vidutinis lietuvis socialiniuose tinkluose praleidžia apie valandą ar net daugiau. Kasdien ir aktyviai naudojamas socialinis tinklas yra puiki vieta jūsų reklamai!

„Facebook“ puslapio administravimas: ar reikia ko nors daugiau?

Reklama „Facebook“ dažnai painiojama su socialinių tinklų administravimu. Nors abu veiksmai vyksta socialiniuose tinkluose (ar tai būtų „Facebook“, ar „Instagram), yra keletas esminių skirtumų, kuriuos reikėtų žinoti, kad galėtumėte įvertinti, kokių tiksliai paslaugų jums reikia. Štai pagrindiniai skirtumai:

  • Įrašų skelbimas administruojant puslapį yra nemokamas – reklama yra mokama,
  • Paskelbus įrašą jį pamatys jūsų sekėjai ir (galbūt) keletas naujų žmonių – reklamuojant įrašą jis bus rodomas jūsų pasirinktai tikslinei auditorijai,
  • Įrašų skelbimas dažniausiai skirtas jau turimiems lojaliems pirkėjams informuoti, priminti apie jūsų prekes ir paslaugas – reklama pritraukia potencialius klientus, kuriuos sudomino jūsų prekės ar paslaugos.

Perskaičius šį palyginimą gali susidaryti įspūdis, kad įprastinė socialinių tinklų komunikacija – nenaudinga. Tai nėra tiesa, tiesiog abu šie būdai turi savo funkciją ir yra naudingi verslui skirtingais būdais. Daugiau apie tai, kuo kokybiškas ir profesionalus socialinių tinklų administravimas yra svarbus jūsų verslui, skaitykite pasirinkę paslaugą „Socialinių tinklų administravimas“. 

„Facebook“ reklama: kaina ir efektyvumo vertinimas

Šiame tekste daugiau pakalbėti norime apie mokamą „Facebook“ reklamą. Patiems kuriant reklamines kampanijas gali atrodyti, kad pinigus išleidžiate, o realios naudos – nepajuntate. Tačiau dirbant su profesionalais, tokių rūpesčių nekils. Mūsų komanda yra pasiruošusi atsakyti į jums kylančius klausimus ir supažindinti su jūsų reklaminių kampanijų rezultatais. O juos, tiesą sakant, gana lengva pamatuoti ir palyginti tarpusavyje. 

Svarbu žinoti, jog yra būtina nuolat vertinti reklamos kampanijų efektyvumą, taigi ir pagal tai keisti savo komunikacinę žinutę, jei yra toks poreikis. Reklamos efektyvumas gali būti vertinamas pagal įvairius parametrus, pavyzdžiui, CTR (angl. click through rate) – paspaudimų procentą nuo parodymų skaičiaus. Sukūrus dvi panašias reklamos kampanijas, jas galima lyginti atsižvelgiant į tai, kurios iš jų CTR buvo aukštesnis. Pagal tai galima pasirinkti sėkmingesnę auditoriją (tokią, kuri potencialiai labiau susidomės jūsų produktu) ar pateikti turinį jūsų auditorijai populiaresne forma (ta, kuri sulaukė daugiau klientų dėmesio).

Marketingo valdymas apima visą reklamos kūrimo procesą. Nuo verslo tikslų ir norimų rezultatų iki paties turinio kūrimo, jo pateikimo ir, žinoma, rezultatų vertinimo bei rekomendacijų ateičiai. „Facebook“ administravimas ir „Facebook“ reklama reikalauja specifinių žinių ir įgūdžių. Žinoma, visko įmanoma išmokti, tačiau jei jums tai neįdomu ar nenori išleisti daug pinigų bandymams ir klaidų taisymui – kviečiame susisiekti ir gauti mūsų profesionalią konsultaciją bei pasiūlymą būtent jūsų verslui!

Nemokama konsultacija

Pasikalbėkime! Rezervuokite nemokamą 30 min konsultaciją, kurios metu išsiaiškinsime jūsų poreikius, problemas ir apsvarstysime Jums tinkamus sprendimo būdus.