„Google Analytics“ – be galo naudingas įrankis, leidžiantis geriau suprasti ką vartotojai veikia jūsų interneto svetainėje ir kaip ją reikėtų tobulinti. Jei nežinote, kas tai yra, skaitykite toliau ir sužinosite, kodėl jis toks svarbus kiekvienam verslui, kaip jis gali pasitarnauti kuriant reklamos kampanijas ir kodėl naujausio „Google Analytics“ diegimas būtinas kiekvienam verslui!
Atsakymai į visus klausimus
„Google Analytics“ žino visus atsakymus į klausimus apie jūsų tinklapio lankomumą. Tai „Google“ įskiepis, kurį galima įdiegti į įvairaus tipo interneto svetaines – nuo paprasto tinklaraščio iki e. parduotuvės. Įdiegtas įskiepis kaupia informaciją apie lankytojus, kad jūs galėtumėte ją peržiūrėti ir įvertinti, ką ir kaip ir reikia keisti savo svetainėje.
Pagrindiniai dalykai, kuriuos užfiksuos įskiepis:
- Kiek žmonių aplanko svetainę per pasirinktą laiko tarpą,
- Kaip jie pateko į svetainę (iš jūsų „Facebook“ puslapio, iš „Google“ ir pan.),
- Kiek laiko žmonės praleidžia jūsų svetainėje,
- Kur lankėsi, kokias nuorodas paspaudė, kada paliko svetainę ir pan.
Tokie duomenys yra be gali naudingi kuriant naujas reklamines kampanijas ir tobulinant interneto svetainę. Pavyzdžiui, „Google Analytics“ surinkti duomenys gali atskleisti, kad didžioji dalis jūsų lankytojų naršo naudodami mobiliuosius įrenginius, todėl jums vertėtų pritaikyti svetainę šiems lankytojams. Ar, pavyzdžiui, tam tikros temos straipsniai yra gerokai populiaresni nei kitų – tokiu atveju verta kurti daugiau turinio, kuris domina jūsų lankytojus.
„Google Analytics“ diegimas
Jei jūsų puslapyje dar nėra šio įskiepio, gera žinia – „Google Analytics“ diegimas nėra sudėtingas. Priklausomai nuo to, kaip sukurta jūsų interneto svetainė, diegimas gali šiek tiek skirtis. Tačiau šis darbas netrunka ilgai ir rezultatais galite džiaugtis iš karto. Statistiką realiu laiku galite stebėti iškart, o ataskaitos yra pradedamos formuoti po 24 valandų, kai susikaupia daugiau duomenų. Mūsų specialistai šį darbą atliks greitai ir operatyviai bei paaiškins, kur galite pamatyti surinktus duomenis. Be to, jei pasirinksite ir kitas rinkodaros paslaugos – „Analytics“ rezultatai bus itin naudingi planuojant svetainės atnaujinimo darbus ar kuriant turinį jūsų tinklaraščiui.
„Google Analytics“ – visiškai nebeliks?
Daugelis girdėjo, kad nuo 2023 m. „Google Universal Analytics“ visiškai nebeliks. Ir tai yra tiesa, tačiau tai nereiškia, kad nebebus kaip sekti jūsų svetainės lankytojų elgesio ir gerinti savo reklamines kampanijas bei svetainę atsižvelgiant į tai.
Reklamos pasaulis ruošiasi „Google Analytics 4“ erai. Šiuo metu šis įrankis dar yra testavimo, t. y. BETA stadijoje, tačiau nuo 2023 metų jis turėtų pakeisti senąjį „Google Analytics“. Ką tai reiškia jums ir jūsų verslui? Tai reiškia, jog jūsų svetainėje reikėtų kuo greičiau įdiegti naująją versiją, nes kuo daugiau duomenų sukaupsite – tuo tiksliau galėsite įvertinti savo svetainės lankytojų poreikius. Jokia paslaptis, kad šiuolaikinis marketingas remiasi duomenų analize ir testavimu, taigi tokie duomenys – būtini. Jei norite apie tai sužinoti daugiau ar atnaujinti „Google Analytics“ savo svetainėje – susisiekite dėl konsultacijos!